
Vaše najčastejšie otázky k nákupu v našom e-shope sme spísali do troch hlavných bodov. V prípade, že nenájdete odpoveď na vašu otázku, určite nám napíšte a my sa vám ozveme.
Na odpoveď nebudete čakať dlho, sme tu pre vás až sedem dní v týždni.
Všeobecné otázky k nákupu
Postup nákupu cez nás e-shop je jednoduchý.
Ako prvé si vyberiete produkt, vložíte ho do košíka. Pri produkte máte možnosť zadať text venovania a dátum doručenia. Po vložení do košíka môžete pokračovať v nákupe alebo pristúpiť k objednávke.
Ak pristúpite k objednávke, vyberiete si spôsob dodania a platby a zadáte vaše fakturačné údaje. Vždy zadajte telefonický kontakt a e-mail, aby sme vás mohli kontaktovať v prípade potreby.
V prípade, že kyticu objednávate pre niekoho iného, zadávate údaje obdarovaného pod vaše údaje, začiarknutím políčka Iná dodacia adresa. Do poznámky nám nezabudnite uviesť aj telefonický kontakt na obdarovanú osobu.
Naša ponuka rezaných kvetov je každý deň iná. Chceme, aby vám kvety prišli čo najčerstvejšie, preto si vyhradzujeme právo zameniť druh alebo farbu kvetov v kyticiach či boxoch.
Áno, je to možné. Venovanie vpíšete do kolónky Text venovania na kartičke pri konkrétnej kytici, ktorú chcete objednať.
Áno je to možné, taktiež pri kytici je možnosť nahrať súbor s fotografiou, ktorú nadizajnujeme na kartičku s venovaním.
Doprava
V rámci okresov Stará Ľubovňa, Kežmarok a Poprad kytice doručujeme naším osobným Ľalia kuriérom aj v deň objednania od pondelka do soboty. Pre zvyšok Slovenska doručujeme kvety cez spoločnosť 123kuriér s doručením od pondelka do piatku.
Žiaľ, momentálne negarantujeme doručenie naším osobným Ľalia kuriérom na presný čas, avšak môžete nám zadať časové okno, v ktorom bude obdarovaná osoba na adrese a budeme sa snažiť objednávku doručiť v danom časovom okne.
123kuriér doručuje objednávky v pracovné dni medzi 8:00 – 18:00. Čas doručenia ich kuriérom nedokážeme nijako ovplyvniť.
Mrzí nás to, ale doručenie v nedeľu nie je možné. Výnimkou sú však sviatky typu Valentín, MDŽ, Deň Matiek a ďalšie.
Samozrejme, objednávku vám vieme pripraviť na vami zvolený dátum podľa otváracej doby kvetinárstva. Konkrétny čas vyzdvihnutia si je možné dohodnúť telefonicky na čísle 0944 190 770.
Platba
Prijímame aj platby kartou. Po odoslaní objednávky budete presmerovaní na platobnú bránu, kde uskutočníte zaplatenie objednávky.
- V potvrdzovacom e-maily s objednávkou kliknete vo vrchnom odstavci na Sledovať v histórií objednávky.
- Otvorí sa vám Prehľad objednávky na e-shope.
- Kliknite v kolónke zaplatiť na platobná brána.
- Zopakujete platbu.