Vaše najčastejšie otázky k nákupu v našom e-shope sme spísali do troch hlavných bodov. V prípade, že nenájdete odpoveď na vašu otázku, určite nám napíšte a my sa vám ozveme.

Na odpoveď nebudete čakať dlho, sme tu pre vás až sedem dní v týždni.

Všeobecné otázky k nákupu

Ako si objednám kyticu cez váš e-shop?

Postup nákupu cez náš e-shop je jednoduchý.

Ako prvé si vyberiete produkt, vložíte ho do košíka. Pri produkte máte možnosť zadať text venovania a dátum doručenia. Po vložení do košíka môžete pokračovať v nákupe alebo pristúpiť k objednávke.

Ak pristúpite k objednávke, zadáte údaje komu bude objednávka doručená, následne si vyberiete spôsob dodania, dátum doručenia a spôsob platby. V ďalšom kroku zadáte vaše fakturačné údaje. Vždy zadajte telefonický kontakt a e-mail, aby sme vás mohli kontaktovať v prípade potreby.

Objednal/a som si kyticu cez váš e-shop, ale mám v nej iný druh/farbu kvetov ako som chcel/a. Prečo ste kvety vymenili?

Naša ponuka rezaných kvetov je každý deň iná. Chceme, aby vám kvety prišli čo najčerstvejšie, preto si vyhradzujeme právo zameniť druh alebo farbu kvetov v kyticiach či boxoch.

Je možné k objednávke pridať venovanie?

Áno, je to možné. Venovanie vpíšete do kolónky Text venovania na kartičke pri konkrétnej kytici, ktorú chcete objednať.

Môžete mi na venovanie ku objednávke pridať aj fotografiu?

Áno je to možné, taktiež pri kytici je možnosť nahrať súbor s fotografiou, ktorú nadizajnujeme na kartičku s venovaním.

Doprava

Aké spôsoby dopravy ponúkate?

V rámci okresov Stará Ľubovňa, Kežmarok a Poprad kytice doručujeme naším osobným Ľalia kuriérom aj v deň objednania od pondelka do soboty. Pre zvyšok Slovenska doručujeme kvety cez spoločnosť Poštový Express kuriér (Slovenská Pošta) s doručením od pondelka do piatku.

Ako rýchlo mi kyticu doručíte?
Pri objednávkach vytvorených v deň doručenia do 15:00 hod od pondelka do piatku náš osobný kuriér stihne kyticu doručiť ešte v daný deň, pri objednávkach na sobotu je potrebné vytvoriť objednávku najneskôr v sobotu do 10:00.
Pri výbere dopravy kuriérnou spoločnosťou Poštový Express kuriér (Slovenská Pošta) je objednávku potrebné vytvoriť v pracovný deň do 11:00 s doručením na ďalší pracovný deň, okrem víkendu, kedy spoločnosť Poštový Express kuriér (Slovenská Pošta) nedoručuje zásielky.
Objednávky vytvorené v piatok do 11:00 budú doručené v pondelok a objednávky vytvorené v sobotu, nedeľu a pondelok do 11:00 budú doručené v utorok.
Kedy doručí váš osobný kuriér moju objednávku?
Prevádzková doba donáškovej služby našim osobným kuriérom je nasledovná:
Pondelok – Piatok: 8:00 – 18:00
Sobota: 13:00 – 16:00
Je možné doručenie na presný čas?

Žiaľ, momentálne negarantujeme doručenie naším osobným Ľalia kuriérom na presný čas, avšak môžete nám zadať časové okno, v ktorom bude obdarovaná osoba na adrese a budeme sa snažiť objednávku doručiť v danom časovom okne.

Poštový Express kuriér (Slovenská Pošta) doručuje objednávky v pracovné dni medzi 8:00 – 18:00. Čas doručenia ich kuriérom nedokážeme nijako ovplyvniť.

Máte určenú minimálnu hodnotu objednávky pre doručenie osobným kuriérom?
Minimálna hodnota objednávky je 22,50 €.
Je možné doručenie v nedeľu?

Mrzí nás to, ale doručenie v nedeľu nie je možné. Výnimkou sú však sviatky typu Valentín, MDŽ, Deň Matiek a ďalšie.

Aká je cena dopravy kuriérskou spoločnosťou Poštový Express kuriér (Slovenská Pošta)?
Doručenie kuriérskou spoločnosťou Poštový Express kuriér (Slovenská Pošta) stojí 4,90 €.
Je možné si objednávku si vyzdvihnúť osobne?

Samozrejme, objednávku vám vieme pripraviť na vami zvolený dátum podľa otváracej doby kvetinárstva. Konkrétny čas vyzdvihnutia si je možné dohodnúť telefonicky na čísle 0944 190 770.

Platba

Prijímate aj platby kartou?

Prijímame aj platby kartou. Po odoslaní objednávky budete presmerovaní na platobnú bránu, kde uskutočníte zaplatenie objednávky.

Neprešla mi platba. Čo mám robiť?
Ak vám z nejakého dôvodu neprebehne platba kartou, môžete ju zopakovať, a to nasledovným spôsobom:
  1. V potvrdzovacom e-maily s objednávkou kliknete vo vrchnom odstavci na Sledovať v histórií objednávky.
  2. Otvorí sa vám Prehľad objednávky na e-shope.
  3. Kliknite v kolónke zaplatiť na platobná brána.
  4. Zopakujete platbu.

Nenašli ste odpoveď na vašu otázku?

    Chcete vedieť viac ?

    Kto sme

    Už viac než 30 rokov pre vás pripravujeme jedinečné kytice na mieru. Prečítajte si náš príbeh, v ktorom vám prezradíme, čo sa zmenilo a čo naopak zostalo rovnaké.

    Donáška kvetov

    Kvetinárstvo Ľalia vedieme v rodinnom duchu tak, aby sa  každý zákazník cítil príjemne a objednávku dostal čo najrýchlejšie.  Expresná donáška kvetov naša priorita.

    Naše referencie

    Naše kytice kvetov už urobili radosť stovkám spokojných zákazníkov z celého Slovenska. Pozrite si ich skúsenosti na našej stránke v našej sekcií referencie.